This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Auswahl der Physics Engine
#1
Eine Umstellung von der BulletSim Physics auf ubODE kann in der OpenSim.ini erfolgen.

Konfigurierbar unter: Choose one of the physics engines below

kann vor physics = BulletSim oder physics = ubODE das Semikolon entfert werden.

Bei der Verwendung von ubODE muss auch gleichzeitig das Semikolon vor meshing = ubODEMeshmerizer entfernt werden.

Wer nicht in Gebäude hinein kommt, verwendet möglicherweise die falsche Physics Engine.

Eine Umstellung auf eine andere Physics macht das Gebäude wieder begehbar.

Default ist BulletSim.


   

Coffee
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste